De Dani Girl • 09.01.2006, 11:19:59.

panică

Desi, de ce nu te uiți la conflictul cu psihoterapeutul ca la un conflict cu un prieten? Adică, astfel de conflicte fac parte din viața tuturor. Există vreunul dintre voi care nu a experimentat despărțirea de un prieten sau de cineva drag? Este întotdeauna îngrozitor. Și în această stare în care ne aflăm, este și mai rău, deoarece suntem mult mai sensibili. Rău în cazul tău este că te-a ajutat să te descurci mai bine cu starea ta.Dar cred că dacă găsești un alt psihoterapeut potrivit pentru tine și el reușește să înlocuiască lipsa acestuia, vei accepta separarea mai ușor. Dar sfatul meu este să nu te apropii prea mult.

Maggie, nu sunt aproape de părinții mei. Nu le-am împărtășit niciodată problemele mele mentale și cred că acesta este motivul stării mele actuale. Și nu iau problema mea în serios. Într-un anumit sens, sunt îngrijorați, dar cred că mă voi liniști puțin și va trece, atâta timp cât mănânc bine, întâlnesc oameni și nu cred lucruri rele. Mama mea este sigură că sugerez. Îmi adun forțe pentru a-i spune că totul este în regulă acum pentru a mă liniști și pentru a continua singură cu problema mea.

De Dani Girl • 09.01.2006, 11:02:16 h.

Sofia, sunt de acord cu tine în principiu. Există o mulțime de motive în ceea ce scrieți. Este puțin probabil ca medicamentele să mă ajute atunci când nu cred că mă vor ajuta. Dar logica mea refuză să fie de acord fără compromisuri cu ei. Pentru mine, acestea sunt substanțe care afectează creierul și care îmi sună înfricoșător. Cu siguranță, ceva este grav în neregulă după ce trebuie să iau medicamente pentru a mă simți bine. La urma urmei, l-am luat pe Zoloft și am început să-l iau. Mi s-a prescris o doză de 2 x 1/2, iau doar 1 jumătate în a patra zi. Sedativele nu mi-au fost prescrise.

Fetelor, știu că ați trecut cu toții prin asta și sper că și eu voi începe să mă gândesc sobru la asta și să simt o convingere interioară că acesta este tratamentul potrivit. Mai mult, este prea devreme pentru a simți ușurarea față de droguri. Și faptul că medicamentul te face să te simți atât de rău la început mă face să cred că efectul lor nu este atât de inofensiv. Sunt, de asemenea, teribil de frustrat de faptul că mulți oameni iau medicamente de ani de zile și problema lor nu a fost rezolvată. Dacă aceste medicamente sunt atât de eficiente și completează deficitul de serotonină, de ce nu funcționează mai repede? Și când și cât de exact se judecă că sunteți gata să le opriți? Și care este garanția că atunci când le opriți, deficitul de serotonină nu va reveni? Ai dreptate, Sofia, că acestea sunt întrebări care ar trebui adresate unui specialist și nu aparțin aici, iar noi nu suntem cei care ar trebui să răspundem. Psihiatrul a răspuns însă la întrebările mele: „Nu am început, te gândești să te oprești”. I-am spus că trebuie să știu pentru că vreau să am un copil, mi-a spus „Vrei să te implici acum în soartă”:) Știu că are dreptate, dar nu mă opresc să mă gândesc la asta. Vă rog să nu mă criticați. Dar am o senzație proastă că nici psihiatrii nu sunt foarte conștienți. Sper să mă înșel!

De asemenea, sunt de acord cu faptul că o mare parte din informațiile pe care le-am obținut pe această temă mă deranjează. Am început să experimentez lucruri care ar putea fi sugestive ca urmare a ceea ce am citit. Dar aceste informații m-au ajutat foarte mult. Mi-am dat seama că nu o iau razna, așa cum credeam, și acest lucru este foarte, foarte liniștitor:)

De Maggie • 09.01.2006, 09:41:59.

Desi, pentru a ajunge la această situație, suntem greu de înțeles de părinții noștri. Există cineva aici care primește multă dragoste, înțelegere și simpatie sinceră de la părinți? când aveam 14 ani, iar tatăl meu este un om foarte rezervat, conservator și cu principii, iar pentru el tulburarea de panică este un fel de isterie și prezintă un caracter slab. El nu este o persoană rea, acestea sunt doar înțelegerile sale. Este bine că soțul meu mă înțelege și mă ajută.

În ceea ce privește atașamentul față de psihoterapeut - ei bine, dacă numai el arată înțelegere pentru problemele tale, trebuie să te simți dependent de el, mi se pare logic. Nu m-am dus la psihanaliză sau terapie, dar cred că nu voi merge fără ea. Dacă sunteți din Sofia, recomandați terapeuților, vă rog.

De Desi Uzunova • 08.01.2006, 22:28:38 h.

Sunt din nou eu și sper să nu te deranjez, dar am o întrebare pentru tine - cât de atașat ești de terapeuții tăi? Credeți că este normal ca un „profesionist” să vă lase să deveniți dependent de un anumit grad de dependență și chiar mai mult - să vă atașați de un anumit grad de dependență?! Acum mă interesează foarte mult ca subiect, pentru că am o problemă similară, așa cum am împărtășit deja.

Astăzi mi s-a întâmplat să plâng în cabinetul terapeutului meu. Știți - există astfel de sesiuni cu subiecte stresante. Și subiectul a fost foarte stresant - când, unde, cum s-a rupt încrederea dintre mine și părinții mei. Dar cred că terapeutul meu are dreptate - rădăcina răului este că nu mi-au luat starea în serios, în urma căreia am lansat un mecanism de apărare și am început să le dau informațiile pe care doreau să le aibă. Sincer, i-am mințit. Dar nu pentru că voiam, ci pentru că știam că adevărul va fi luat foarte rău, ca să spunem cu blândețe. Mi-e dor de apropierea pe care am avut-o - mai ales cu tatăl meu. Se pare că au un stereotip pe care trebuie să-l trăiesc și nu le pasă deloc dacă acel stereotip se potrivește personalității mele și atitudinii mele spirituale. A fost creată o atmosferă aproape ostilă - de parcă nu am fi acasă, dar pe câmpul de luptă, toți l-au suspectat pe celălalt și deci, o imagine frumoasă de familie. M-am săturat de prelegeri despre „cum este în viața reală” - nu cad de pe Marte, dar am avut o problemă serioasă pe care ei nu o pot înțelege pe deplin.

Ați avut probleme similare? Cum te descurci cu ele?

De Desi Uzunova • 08.01.2006, 22:14:24 h.

Dragă Sofia, cu mult timp în urmă am făcut o promisiune pe care nu am îndeplinit-o. Iată acum, pentru dvs. și pentru toți cei interesați de întrebare, voi scrie ceva despre terapia cognitivă. Cei cărora le-am scris e-mailuri și cu care ținem legătura nu vor citi nimic nou.

Sofia, am avut o problemă cu îngrășarea când am început să iau Seropram. De aceea, undeva în postările mele vechi am scris că acesta este singurul medicament cu care nu am fost de acord. Aveam 42 de kilograme, ceva complet normal la o înălțime de 150 cm. Aveam o siluetă perfectă. Și dintr-o dată - bam, zece lire deasupra! Eram îngrozit. Adevărul este că încă nu pot scăpa de cele zece kilograme în plus. Încerc totuși să urmez o dietă și să încep antrenamentul tae-bo, dar voința lui este goală. Din păcate, aceste medicamente dau uneori astfel de efecte secundare, trebuie să vă monitorizați greutatea. Nu am avut o problemă similară cu niciun alt medicament. Știi, totul este strict individual.

De la Maggie • 08.01.2006, 20:30:01 h.

Sofia, nu cred că antelepsina se umple. Aceasta este experiența mea personală, desigur. Ai studiat într-un liceu rus, nu? Vezi la ce mă gândesc ieri: iată un citat dintr-un site rusesc despre cauza agorafobiei. "Doar că în copilărie sau adolescent ai acordat prea multă atenție emoțiilor altora, pentru că te-ai simțit responsabil pentru fericirea sau nefericirea lor. Ca urmare, ai dezvoltat o sensibilitate excesivă de a fi mereu vigilent și de a preveni tot felul de nenorociri. cel mai important lucru pentru tine este să înțelegi adevăratul sens al responsabilității. Responsabilitatea în care ai crezut până în prezent nu ți-a adus nimic bun. " Site-ul este http://www.kalenik.ru/ill_body/menu.php?m=1&bolezn=agorafabia

Traducere pentru ceilalți. "Doar că în copilărie sau adolescență ai acordat prea multă atenție emoțiilor altora, pentru că ai crezut că ești responsabil pentru fericirea sau nefericirea lor. Ca urmare, ai dezvoltat o sensibilitate extremă (receptivitate) pentru a fi mereu alert și alert. Pentru toți fel de nenorociri. Acum cel mai important lucru pentru tine este să înțelegi adevăratul sens al responsabilității. Această responsabilitate, în care ai crezut până în prezent, nu ți-a adus nimic bun. "

Deci, ce părere aveți despre asta? Suntem cu adevărat sensibili la indignare și anxietatea noastră este o afecțiune cronică, însă schimbarea nu este ușoară.

De la Sofia • 08.01.2006, 19:46:25.

Desi, dacă iubești când ai ocazia și ai chef, spune ceva mai mult despre terapia cognitivă.

Fetelor, cererea mea este pentru cei care iau antidepresive și sedative - în special antilepsină (este ca rivotrilul, dar rivotrilul este un produs original, iar restul este autorizat), deci dacă le umpleți. Dar mă interesează dacă le beți de cel puțin 7-8 luni. Ceva m-a făcut foarte leneș. M-am plictisit peste tot:-)) Nu mă pot recunoaște. Dar mai presus de toate mă interesează dacă te umple.

De Desi Uzunova • 07.01.2006, 08:54:57 h.

De la Sofia • 07.01.2006, 07:58:11.

Dani Girl, nu ești singura care se teme de pastilele antidepresive, de parcă ar fi câini malefici care te vor sfâșia. Fetelor, îmi pare rău, dar chiar nu vă înțeleg! Când mi s-a întâmplat asta, m-am simțit atât de rău, mi-a fost teamă că mi se vor întâmpla din nou crize în public și că oamenii vor trece pe lângă mine ca un câine vagabond, în loc să mă ajute, că atunci când psihiatrul mi-a oferit medicamente, eu a fost fericit pentru că știam, eram intern sigur că mă vor ajuta să nu am „evenimente”. Și așa s-a întâmplat:-) Dacă te apropii cu teamă, va avea vreun efect din partea lor? Știți deja că totul este în mintea noastră, că gândurile noastre ne guvernează? Atunci de ce ești împovărat cu frici inutile, tensiune? De ce i-ti este frica? Am lucrat pe tot parcursul tratamentului. Mi-am luat pastilele și m-am bucurat că sunt aproape normal:-) Dacă te concentrezi pe cât de bolnav ești, cât de amețit ești etc., fii sigur că exact așa te vei simți. Deci calmează-te!

Eram pregătit mai ales seara când mi-am luat sedativul. Tensiunea a ieșit din mine, a devenit o liniște sufletească, drăguță, ușoară. ce-i în neregulă cu el Cred că pentru cei dintre voi care au amețeli severe în primele zile, motivul este că ați început cu doze mari. Sunt absolut sigur că este! Pentru că a fost la fel cu mine, dar am redus singură doza și, când am împărtășit acest lucru medicului, ea a fost de acord cu decizia mea. Permiteți-mi să vă spun, în toate cele 10 luni doza mea de seropram a fost de 1/2 comprimat, ceea ce este o doză destul de mică. Dar am fost bine cu suma respectivă. Prin urmare, ai curajul să împărtășești deschis terapeutului dacă ai renunțat, amețit de mult timp. Nu ar trebui să fie cazul. În detrimentul dozei mici de antidepresiv, am băut mai mult - 1 an - sedativ. Dar a fost atât de bine pentru corpul MEU. Amintiți-vă că toată lumea este diferită. Nu vă lăsați influențați de cine dintre noi ia ce medicament și în ce cantitate. Observați-vă și asigurați-vă că corpul dumneavoastră este bine.

De la Mihai • 06.01.2006, 19:24:16 h.

Fată Dani, am scris recent că de când iau pastile iau PA, dar tot nu ies singur pe stradă și nu călătoresc singur (cu trenuri, autobuze) Mi-au mărit doza și cred că voi depăși aceste lucruri un pic mai mult.

Comentarii la „Tulburarea de panică”
Pagina 214 din 295 • Comentarii 2943