De la 5 zile am început un ciclu, ca să zic așa, 45 de zile fără gem. Singurul lucru pe care îl pot mânca este miere și stevie. Pentru aceste 45 voi face 35 de antrenamente destul de obositoare și voi avea 10 zile de odihnă x 2 zile pe săptămână și în toate cele 45 de zile voi fi fără blocaj, în afară de mine și stevia.
Ce crezi, această restricție va duce mai mult la rezultate benefice sau dăunătoare:)

ceea privește

Nu văd logica în apelarea unui mod în care ai voie să mănânci miere, un mod fără gem./Dar dacă pentru dvs. „dulce” înseamnă doar zahăr alb, cu siguranță va fi util, este chiar frumos că acesta nu este un regim, ci un principiu în dieta ta. /

Ați decis că este minunat, dar aveți grijă să nu vă antrenați cu doar o pauză de 45 de zile.

spus de Nickie pe 25.04.14, 19:51:

Nu văd logica în apelarea unui mod în care ai voie să mănânci miere, un mod fără gem./Dar dacă pentru dvs. „dulce” înseamnă doar zahăr alb, cu siguranță va fi util, este chiar frumos că acesta nu este un regim, ci un principiu în dieta ta. /


Nu m-ați înțeles corect în opinia mea. Nu voi mânca gem (lucruri dăunătoare), iar cele utile în opinia mea sunt doar miere și stevie. Dacă nu, corectați-mă:)
Dintre celelalte, mi se interzice orice vafe, sucuri, prăjituri cu zahăr alb și brun și tot ce nu este miere și stevie. În plus, nu am mâncat sare albă de doi ani sau mai mult și lasă-mă să-ți spun perfect fără ea:)

În ceea ce privește programul, este într-adevăr foarte stresant, dar acesta este scopul său. Acum sunt 6 luni fără suplimente și aceste 6 luni se încheie după 40 de zile.
Să auzim de la alți utilizatori:)

Recenzia a fost editată de NN26 pe 25/04/14 22:46.

pur și simplu nu exagerați cu miere. Este un produs natural și este util, dar este un carbohidrat și este bogat în calorii. cu pâine albă moale este o combinație captivantă

numai prin oprirea dulciului vei realiza niste rezultate, dar nu vă limitați la asta, ci faceți un regim complet

spus de Pavel D pe 25/04/14, 23:10:

pur și simplu nu exagerați cu miere. Este un produs natural și este util, dar este un carbohidrat și este bogat în calorii. cu pâine albă moale este o combinație captivantă

numai prin oprirea dulciului vei realiza niste rezultate, dar nu vă limitați la asta, ci faceți un regim complet


Mierea este mai mult pentru musliul meu 2 linguri pe zi pe care le folosesc. În caz contrar am un regim care îmi permite să câștig masa musculară slabă .

Te înșeli - „dulce” nu este același lucru cu „zahăr”.
Trebuie să opriți zaharurile, nu dulciurile. Există lucruri precum stevia (și alți îndulcitori) care nu sunt zaharuri.
Zaharoza (adică zahărul de masă), mierea, laptele (lactoza) și alte produse conțin zaharuri.

Mierea este formată din mai multe tipuri de zaharuri (fructoză, glucoză, maltoză, zaharoză etc.) și o cantitate foarte mică de minerale și vitamine.
Consumul unui borcan cu miere este „mai sănătos” decât consumul unei cutii de zahăr și consumul unei jumătăți de morcov.

Beneficiile pentru sănătate ale mierii sunt foarte populare pe internet, dar nu sunt pe deplin susținute de fapte științifice.

Miere, muesli, iaurt și alte lucruri la alegere este o combinație excelentă pentru micul dejun. Mănânc asta la micul dejun în fiecare zi. Fără miere nu se poate mânca, este foarte acru.

spus de Boris Yankov pe 26.04.14, 12:53:

Te înșeli - „dulce” nu este același lucru cu „zahăr”.
Trebuie să opriți zaharurile, nu dulciurile. Există lucruri precum stevia (și alți îndulcitori) care nu sunt zaharuri.
Zaharoza (adică zahărul de masă), mierea, laptele (lactoza) și alte produse conțin zaharuri.

Mierea este formată din mai multe tipuri de zaharuri (fructoză, glucoză, maltoză, zaharoză etc.) și o cantitate foarte mică de minerale și vitamine.
Consumul unui borcan cu miere este „mai sănătos” decât consumul unei cutii de zahăr și consumul unei jumătăți de morcov.

Beneficiile pentru sănătate ale mierii sunt foarte populare pe internet, dar nu sunt pe deplin susținute de fapte științifice.


Coleg, mănânc numai miere și stevie. Orice altceva este sărat. Așa cum am spus fără sucuri, mașini, epten similar. Există zahăr în miere, dar dacă cineva îmi spune că este dăunător, îl bea cu o cutie de bere în timp ce explicându-mi teoria lui: D

Citat din Wikipedia:

„Mierea este o combinație de zaharuri și alte ingrediente. În ceea ce privește carbohidrații, mierea este în principal fructoză (aproximativ 38,5%) și glucoză (aproximativ 31%), ceea ce o face similară cu siropul de zahăr derivat sintetic, care este de aproximativ 48% fructoză, 47% glucoză și 5% zaharoză. Mierea conține și alți carbohidrați, urme ale unor vitamine și minerale, enzime, substanțe asemănătoare hormonilor, fitoncide și multe altele. La fel ca toți ceilalți îndulcitori alimentari, mierea este în principal un zahăr și nu este o sursă semnificativă de vitamine și minerale. ”

Comentariul meu este asupra afirmației dvs. că lucrurile dulci sunt împărțite în utile și dăunătoare. Pur și simplu nu are sens să puneți miere și zahăr în diferite categorii.

Nu susțin că mierea este dăunătoare, iar zahărul nu este dăunător. Cantitatea pe care o consumă oamenii este dăunătoare.

spus de NN26 pe 26/04/14, 12:53:

Există zahăr în miere, dar dacă cineva îmi spune că este dăunător, îl bea cu un caz de bere în timp ce îmi explică teoria lui.

nu dăunează sănătății, dar dăunează dietei unor persoane.

spus de Anton Tsvetkov la 26.04.14, 13:57:

Miere, muesli, iaurt și alte lucruri la alegere este o combinație excelentă pentru micul dejun. Mănânc asta la micul dejun în fiecare zi. Fără miere nu se poate mânca, este foarte acru.

poate mananc lapte acru + ovaz + castravete ras. are un gust ușor de tarator (totul este o chestiune de alegere personală. Sunt cam masochist în ceea ce privește mâncarea în ultima perioadă), așa că prin adăugarea de brânză de vaci și/sau 1-2 ouă fierte separat devine mic dejun complet, fără caloriile suplimentare de miere

Recenzia a fost editată de Pavel D pe 26.04.14 16:25.

spus de Boris Yankov pe 26.04.14, 12:53:

Te înșeli - „dulce” nu este același lucru cu „zahăr”.
Trebuie să opriți zaharurile, nu dulciurile. Există lucruri precum stevia (și alți îndulcitori) care nu sunt zaharuri.
Zaharoza (adică zahărul de masă), mierea, laptele (lactoza) și alte produse conțin zaharuri.

Mierea este formată din mai multe tipuri de zaharuri (fructoză, glucoză, maltoză, zaharoză etc.) și o cantitate foarte mică de minerale și vitamine.
Consumul unui borcan cu miere este „mai sănătos” decât consumul unei cutii de zahăr și consumul unei jumătăți de morcov.

Beneficiile pentru sănătate ale mierii sunt foarte populare pe internet, dar nu sunt pe deplin susținute de fapte științifice.

Mierea este un aliment complex, zahărul nu! Cu discursul său, a dat sens științei - apicultura. Utilizarea mierii în corpul uman este diferită de cea a zahărului. Sunt de acord că trebuie acordată atenție cantității de miere care se ia, dar nu sunt de acord cu aceeași opinie despre zahăr. Ne putem descurca în siguranță fără zahăr, deoarece este în principal hrană pentru „emoții”

Ciocolata este un aliment și mai complex. Nu contează care este valoarea sa nutritivă.

În ceea ce privește apicultura ca meșteșug - există de peste 10 mii de ani. În cea mai mare parte a timpului, problema oamenilor a fost cum să obțină energia de care au nevoie din alimente, astfel încât să nu moară de foame. Doar în ultimii 50 de ani oamenii au depășit caloriile (și mai ales zaharurile).

Este ridicol să comparăm mierea cu ciocolata! Cel puțin, deoarece mierea se obține ca rezultat al unui proces natural, rezultatul a n ani de evoluție, iar ciocolata se produce în fabrici prin amestecarea mecanică a ingredientelor. În plus, cantitatea de ingrediente active din miere nu este la fel de importantă ca și calitatea și forma în care se găsesc. Biodisponibilitatea lor, prezența ingredientelor active sinergic etc. sunt importante. Și aici nu mă refer în mod specific la vitamine și oligoelemente, ci la diferite substanțe biologic active cunoscute și necunoscute care fac din mierea o parte valoroasă a dietei umane. În ceea ce privește tema istorică, nu cred că mierea este un aliment esențial, ci mai degrabă un lux. Și cred că așa a fost întotdeauna.

Dacă vă gândiți la asta, în zilele noastre, mulți oameni mor de foame și nu numai în țările înapoiate. În general, consumul de zahăr și dulciuri este un fel de lux și capriciu pentru mine. Eu personal nu am consumat gem de o sută de ani și nu am murit sau nimic. Singura problemă cu caloriile este „cireasa de pe tort” după părerea mea. Mănâncând lucruri dulci, în general alimente cu așa-numitele. „Caloriile goale” duc la depunerea excesului de grăsime și, prin urmare, se reflectă asupra stării întregului organism. În general, obezitatea este o boală teribilă și ar trebui tratată ca atare.