Dolarul se scumpeste! Și nu există nicio perspectivă ca acest lucru să se schimbe în curând. Mulți analiști prezic niveluri de până la 2,40 BGN pentru 1 șopârlă.
După cum știm, americanii sunt autorii a 90% din industrie și în acest scenariu prețul produselor importate în BGN va crește cu aproape 100%.
Mă întreb (și util) cum ați acționa într-un astfel de caz? Vei cumpăra (și vei jura) sau vei aștepta vremuri mai strălucitoare (așa cum facem de 20 de ani în democrație).
Orice comentarii sunt binevenite!

dacă

Dacă dolarul crește, prețurile vor crește și în Bulgaria, deci vor fi cumpărate din nou de pe site-urile americane, unde vor fi mai ieftine.

Recenzia a fost editată de freddddy la 28.02.09 13:36.

spus de freddddy pe 28.02.09, 13:34:

Dacă dolarul crește, prețurile vor crește și în Bulgaria, deci vor fi cumpărate din nou de pe site-urile americane, unde vor fi mai ieftine.

Este semnificativ mai ieftin doar dacă nu vă plătiți taxele. Asta nu schimbă nimic - iar prețurile lor se vor dubla, dacă nu vor fi plătiți în dolari. Deci ancheta se aplică și lor.

Voi cumpăra mereu de aici:) Adică din nou american .
Nu este subiect, dar permiteți-mi să vă întreb care dintre cele două proteine ​​este mai bună - AS American Whey sau Nutra-Force Whey Blend:? Cine va avea un efect mai mare etc...

Recenzia a fost editată de NoXtr3m3 pe 28.02.09 14:53.

spus de NoXtr3m3 pe 28.02.09, 13:59:

Voi cumpăra mereu de aici:) Adică din nou american .
Nu pe volum, dar permiteți-mi să vă întreb care dintre cele două proteine ​​este mai bună - AS American Whey sau Nutra-Force Whey Blend:? Cine va avea un efect mai mare etc...

O chestiune de alegere personală. Unul este mai gros și mai gustos și are enzime. Celălalt are un profil mai bun și nu are carbohidrați (ceea ce unii spun că este important). Încearcă ambele și judecă singur.

Dacă dolarul devine 2 leva, atunci voi pune accentul pe carnea bulgară! Ambele sunt mai ieftine și mai bune decât aditivii!
Și pentru voi (reprezentanții americani) veți simți criza și este grozav!: gândac:

Și sondajul nu este complet, trebuie să mai existe multe răspunsuri! Nu voi comenta cele actuale.

Valyo, nu te ofensa, dar opțiunile sunt.

spus de WESTA la 28.02.09, 14:34:

Dacă dolarul devine 2 leva, atunci voi pune accentul pe carnea bulgară! Ambele sunt mai ieftine și mai bune decât aditivii!
Și pentru voi (reprezentanții americani) veți simți criza și este grozav!: gândac:

Simt o „ușoară” notă ostilă:) Ce te-a înfuriat? „Suntem oameni obișnuiți, suntem”
Sondajul nu se dorește a fi un sondaj sociologic serios (în cazul în care cineva greșește:)) și nu văd rost să-l transform într-un test de admitere pentru noul bulgar.
După cum am spus, dacă aveți o opinie diferită (de preferință interesantă), sunteți binevenit să comentați.

Nu, nu sunt supărat, este doar un sondaj foarte nerealist!
Și sunteți un reprezentant al celei de-a doua companii de vânzări din SUA și nu mai am nimic de adăugat! Mă întreb ce răspuns veți da?

Este o chestiune de alegere personală, precum și de capacitate financiară, desigur. Sunt de părere că suplimentele europene nu sunt mai rele decât cele americane. În multe privințe, acestea pot fi mai bune, cel puțin pentru că controalele din Uniunea Europeană sunt mai mari decât în ​​Statele Unite.
Și ce alte răspunsuri pentru a adăuga o persoană? Ați enumerat toate opțiunile posibile - continuați cu americanul, treceți la european sau opriți-vă cu totul, ce altceva?

Recenzia a fost editată de NastyNas la 28.02.09 15:02.

Mai ales în ceea ce privește proteinele, americanii sunt de neegalat.;)

Poate, dar suplimentele nu sunt doar proteine. Și aici a existat un subiect despre calitatea proteinelor și un coleg a găsit un site, potrivit căruia lucrurile nu stau așa. Nu vreau, dar dacă insiști, voi găsi subiectul pentru tine.

spus de WESTA la 28.02.09, 14:55:

Nu, nu sunt supărat, este doar un sondaj foarte nerealist!
Și sunteți un reprezentant al celei de-a doua companii de vânzări din SUA și nu mai am nimic de adăugat! Mă întreb ce răspuns veți da?

Crezi că eu, ca reprezentant de vânzări. ce? Nu te-am înțeles.
Desigur, este nerealist, am spus-o mai sus, este evident din întrebările în sine. Pentru distracție, am dat drumul. De exemplu, credeți că este nevoie de discuții serioase? Dacă da, putem crea un subiect separat. Eu personal nu mă iau atât de în serios și râd de oamenii care o fac.
Aș răspunde cu punctul 3, cu un adaos. Conform celor mai recente date, am 8 persoane de hrănit și dacă mai sunt bani, le-aș da pentru suplimente. Proteine, creatină și stimulatori de testare (în special unul).

Liniștește-te, pe termen mediu dolarul va cădea

spus de mitaka101 pe 28.02.09, 15:10:

Liniștește-te, pe termen mediu dolarul va cădea

Informații privilegiate?:)
Uffff (oftat), acum voi dormi mai linistit:)

În spiritul sondajului amuzant, îmi dau sufletul pentru puțină proteină:). Serios, dacă simt că lucrurile cu dolarul se înfundă, voi cumpăra suplimente pentru 1 sau 2 ani înainte, cel puțin să nu mă gândesc la ele.

spus de Valentin Ivanov la 28.02.09, 15:06:

spus de WESTA la 28.02.09, 14:55:

Nu, nu sunt supărat, este doar un sondaj foarte nerealist!
Și sunteți un reprezentant al celei de-a doua companii de vânzări din SUA și nu mai am nimic de adăugat! Mă întreb ce răspuns veți da?

Crezi că eu, ca reprezentant de vânzări. ce? Nu te-am înțeles.
Desigur, este nerealist, am spus mai sus, este evident din întrebările în sine. Pentru distracție, am dat drumul. De exemplu, credeți că este nevoie de discuții serioase? Dacă da, putem crea un subiect separat. Eu personal nu mă iau atât de în serios și râd de oamenii care o fac.
Aș răspunde cu punctul 3, cu un adaos. Conform celor mai recente date, am 8 persoane de hrănit și dacă mai sunt bani, le-aș da pentru suplimente. Proteine, creatină și stimulatori de testare (în special unul).

În calitate de reprezentant de vânzări, trebuie să vă gândiți mai mult înainte de a scrie! (Nu o luați foarte personal)
Și pentru răspuns este destul de interesant că nu veți accepta suplimentele pe care le importați, dar le veți cumpăra pe cele europene! Am ajuns la concluzia că și dvs. vă sunt dragi!
(Cineva nu ar trebui să spună că sunt pretențios, doar vorbește și împărtășește-mi părerea!)

spus de Valentin Ivanov la 28.02.09, 13:43:

spus de freddddy pe 28.02.09, 13:34:

Dacă dolarul crește, prețurile vor crește și în Bulgaria, așa că va fi cumpărat în continuare de pe site-urile americane, unde va fi mai ieftin.

Este semnificativ mai ieftin doar dacă nu vă plătiți taxele. Asta nu schimbă nimic - iar prețurile lor se vor dubla, dacă nu vor fi plătiți în dolari. Deci ancheta se aplică și lor.

Nu am văzut americanii să crească prețurile suplimentelor atunci când dolarul scade. Dacă se ridică la BGN 2. rău, dar prețurile în bg vor crește împreună cu tva și produsele ușoare vor ieși în continuare mai ieftine, cu o comandă directă din SUA, cu excepția a 1-2 companii și taxe. numai după 150 de euro. Puteți comanda cota de 2-3 ori, nu?

munca va fi ca la benzină - a fost 2,40 și am turnat din nou;)
Cred că voi opri suplimentele sau voi purta doar proteine
Nici nu voi ajunge la Adunarea Națională, care este departe de mine, dar pot arunca în aer primăria, de exemplu - este mai aproape de mine, iar pentru alte lucruri (străzile) sunt supărat pe primar; ):)

"Nu, voi opri suplimentele și voi protesta în fața Adunării Naționale alături de alți idoli ca mine!"

spus de Valentin Ivanov la 28.02.09, 13:43:

spus de freddddy pe 28.02.09, 13:34:

Dacă dolarul crește, prețurile vor crește și în Bulgaria, deci vor fi cumpărate din nou de pe site-urile americane, unde vor fi mai ieftine.

Este semnificativ mai ieftin doar dacă nu vă plătiți taxele. Asta nu schimbă nimic - iar prețurile lor se vor dubla, dacă nu vor fi plătiți în dolari. Deci ancheta se aplică și lor.

Hei, citind părerile bătrânilor din afacerea cu suplimente și sunt doar furios .

Comand direct din America și nu parcă ies la prețuri care sunt „aceleași” ca distribuitorii/oficialii bulgari. Având în vedere că fac cumpărături direct de pe site-uri fără intermediar în state, așa că îmi plătesc toate taxele ca pop .

Deci, dacă vom arunca nisip în ochi - haide, nu este nevoie .

În ceea ce privește întrebarea „amuzantă” - voi continua să le cumpăr, dar nu de la tine .

spus de Valentin Ivanov la 28.02.09, 13:43:

spus de freddddy pe 28.02.09, 13:34:

Dacă dolarul crește, prețurile vor crește și în Bulgaria, așa că va fi cumpărat în continuare de pe site-urile americane, unde va fi mai ieftin.

Este semnificativ mai ieftin doar dacă nu vă plătiți taxele. Asta nu schimbă nimic - iar prețurile lor se vor dubla, dacă nu vor fi plătiți în dolari. Deci ancheta se aplică și lor.

Până acum, câte comenzi am făcut și până la 150 de euro nu am avut nicăieri probleme. Îmi pot imagina ce prețuri vor fi aici dacă dolarul va ajunge la BGN 2 (proteina optimă va deveni cu siguranță 1.000 BGN), așa că voi continua să comand din SUA. Ei bine, dacă devin milionar, pot lua 1-2 lucruri de aici;)