Buna ziua. Am 24 de ani. Până acum un an și jumătate, făceam sport activ în sala de sport. După aceea am plecat în străinătate și de atunci nu am mai vizitat niciun centru de fitness. Acum joc în principal fie fotbal, fie baschet (nu m-am antrenat, joc doar aceste sporturi într-un mod prietenos). În general, indiferent cât de mult m-am antrenat în sala de gimnastică, nu puteam ridica multă masă în fese și vițe. Unii oameni râd de mine că vor un loc mai mare, dar unul mai mare este mai bun decât nici unul: D. În prezent am 186 înălțime și cântăresc 69-70 kg. Vițeii mei sunt fără comentarii, de parcă ar lipsi! Pentru ei, desigur, nu există mântuire de ceea ce au citit, dar totuși dacă cineva are sfaturi de dat. Am oase subțiri și mi s-a spus adesea: „Pe o astfel de armătură, atât de mult.” În ciuda picioarelor mele slabe, când m-am antrenat am făcut genuflexiuni cu 90 kg, ajungând din nou la 110 cu 8 repetări (m-am micșorat într-o poziție orizontală a coapselor, față de podea, poate puțin mai jos, dar nu o ghemuit complet).
Încă nu am decis dacă voi merge din nou la săli de sport, mai degrabă nu, dar sunt dependent de alergare și sporturi în aer liber. Văd că mai mulți fotbaliști au coapse, fese, viței destul de sănătoși. Ideea mea este, pot crește aceste grupe musculare alergând, sprintând, sărind și orice se poate face pe stadion? Scopul este de a ridica masa în aceste zone!

obțineți

Acest subiect a fost editat de Andoniooo la data de 07.10.13 22:18.

Ghemuit, cu bara, spate, adânc/atg, cu tehnica adecvată. Alergatul nu va câștiga masa musculară. Mai degrabă sprinturile te-ar ajuta, dar dacă mă întrebi, du-te înapoi la sală și ghemuit.

Deocamdată nu intenționez să mă întorc la sala de sport, așa că vă rog, lăsați răspunsurile să se concentreze asupra sporturilor în aer liber și a posibilelor exerciții, dietă. Dacă cineva s-a antrenat în atletism, cred că va fi foarte util. Mulțumesc primului care a răspuns:)

Apoi, există o ghemuit, cu propria greutate, adânc/atg, cu tehnica potrivită. Nu este ca nimic.;)

Recenzia a fost editată de Ронката în data de 10.07.13 20:01.

Chiar și persoanele care se antrenează la atletism vizitează o sală de sport și se antrenează cu greutăți - doar pentru informații:) Cel mai rapid progres pe care îl veți realiza este cu greutăți libere, alergarea vă va întări și picioarele, dar pentru a vă îngrășa. în caz contrar, alimentația dvs. este foarte importantă dacă doriți să acumulați masă în orice parte a corpului.

Recenzia a fost editată de Графиня фон Дачева la 10.07.13 20:24.

Masa la viței este foarte dificil de acumulat, chiar și cu antrenamente grele, dacă nu aveți genetică necesară. Mulți oameni au vițeii rămân în urmă din mai multe motive, inclusiv ale mele. Așa că am inclus o tehnică și am pus puțin mai mult în ei, dar este greu, așa că nu are rost să-l împărtășești cu tine.
În afară de diferitele tipuri de ridicare a degetelor cu propria greutate și coarda de sărit, nu mă pot gândi la alte metode.
Noroc.

Am văzut un program care a inclus mai multe sprinturi combinate cu o cruce după aceea. Deci mai multe serii cu o pauză de 4 minute între ele. Pot începe cu ei. Dacă includ greutăți pe glezne, ce efect va avea?
Pentru viței, în afară de ridicarea degetelor, nu mă pot gândi la nimic altceva. Săritul cu frânghia îmi sună bine, dar cred că va avea efectul opus asupra greutății corporale pure (cred că va duce la pierderea în greutate).
Voi reveni din nou la jucători. Au picioare destul de sănătoase și nu merg la sală! Este adevărat că acest lucru a fost realizat cu mulți ani de antrenament și probabil că are un efect mai mare pe măsură ce începeți de la 4-5 ani și o faceți în timpul maturării! Dar totuși se întâmplă în mod evident cu alergarea (sprint + cruce și iar și iar).
Mă aștept la mai multe răspunsuri, orice experiență și comentarii ar fi de ajutor:)

spus de Andon Gatev pe 10/07/13, 22:15:

Au picioare destul de puternice și nu merg la sală!

Vă înșelați aici. Ei vizitează și cum.

spus de spook pe 10/07/13, 22:17 PM:

spus de Andon Gatev pe 10/07/13, 22:15:

Au picioare destul de puternice și nu merg la sală!

Vă înșelați aici. Ei vizitează și cum.

Da, cred că nu există nicio cale pentru profesioniști. Dar cunoscuții mei care practică acest sport (18 ani) nu vizitează sălile de sport, dar au picioare destul de puternice. Fiecare dintre ei. Dacă sunteți fotbalist, puteți împărtăși tipul de antrenament pe care l-ați subliniat sau subliniat, dar în afara sălii de gimnastică.

Vițeii se fac doar alergând. în hol foarte greu. În cazul coapselor, totuși, este adevărat opusul, iar vițeii mari și coapsele mici arată destul. nearmonic.

spus de Alex Ivanov pe 08.08.2013, 12:36:

Vițeii se fac doar alergând. în hol foarte greu. În cazul coapselor, totuși, este adevărat opusul, iar vițeii mari și coapsele mici arată destul. nearmonic.

Pentru mine, un astfel de raport inarmonic este imposibil: D
Dar sediul central? Cum sunt afectate în special sprinturile? Poate include și lovituri cu greutatea proprie de-a lungul terenului.

Recenzia a fost editată de Andoniooo la 08.10.13 14:01.

Tată, vițeii mei nu s-au dus niciodată și fundul meu a fost întotdeauna plat. Fundul meu a crescut din genuflexiuni grele ATG și vițeii mei din greutăți săritoare. Noroc.

spus de Andon Gatev pe 10/07/13, 22:22:

Da, cred că nu există nicio cale pentru profesioniști. Dar cunoscuții mei care practică acest sport (18 ani) nu vizitează sălile de sport, dar au picioare destul de puternice. Fiecare dintre ei. Dacă sunteți fotbalist, puteți împărtăși tipul de antrenament pe care l-ați subliniat sau subliniat, dar în afara sălii de gimnastică.

Nu sunt fotbalist. Și pentru vițeii-dansuri populare (oricât de amuzant ți se pare). În caz contrar sărind frânghie/fără frânghie/cu greutate/fără greutate/urmărind o friptură/după cum vrei/te poate ajuta. Dar dacă gena ta este așa, nu te aștepți la miracole.

Recenzia a fost editată de Гената la 08.10.13 12:23.

Fundul crește dintr-o presă completă de ghemuit și picior.

Faptul este că alergatul dezvoltă o mulțime de picioare, dar joc de când eram mică, dacă vă așteptați să începeți să alergați acum și să vedeți rezultate relativ rapide, este puțin probabil să se întâmple acest lucru. În caz contrar, când alergați, modalitatea de a încărca mai mult vițeii este prin alergarea pe degetele de la picioare, dar atunci nu poate exista sprint ... le puteți combina pentru a spune.
Spui asta cu fundul ca pe ceva rău?

spus de Nikolay Kamberov la 09.10.13, 00:03:

Spui asta cu fundul ca pe ceva rău?

Cred că înseamnă că sarcina se deplasează de la cvadriceps la glute, la ghemuit complet.

Începe să alergi scările. Pentru vițeii urcă scările pe un picior, iar pentru cvadriceps și glute dintr-o ghemuit sări peste o treaptă.

Vă mulțumim pentru activitate!
Permiteți-mi să vă întreb și despre sărituri de frânghie, câte salturi sunt necesare în sus și în jos pentru a evita arderea MM? 30-40 de minute de sărituri pe un picior (acum unul, acum celălalt) vor fi bune?

spus de El_tiggeraso la 10/07/13, 21:07:

Masa la viței este foarte dificil de acumulat, chiar și cu antrenamente grele, dacă nu aveți genetică necesară. Mulți oameni au viței rămase în urmă din mai multe motive, inclusiv ale mele.
În afară de diferitele tipuri de ridicare a degetelor cu propria greutate și coarda de sărit, nu mă pot gândi la alte metode.
Noroc.

Dacă nu este un mare secret, aș dori să primesc informații despre tehnica ta! Dacă nu te simți confortabil aici, poți și pe LS:)

Nu este un mare secret pentru mine, desigur, chiar mi-au scris personal să-l împărtășesc și îl voi copia aici direct, deoarece întreaga metodologie nu mi se mai explică din nou de la început.
Pe scurt, „secretul” stă în seria de pompare suplimentară. Pentru mine a funcționat, dar nu am făcut măsurători înainte și acum, din păcate. Iată-l:


El_tiggeraso, acum 2 zile

La început începe cu 1 serie de încălzire de aproximativ 15 repetări cu greutate relativ ușoară. Apoi urmează încă 3 încălziri 12-8-4 repetări pe măsură ce greutatea crește treptat. În ultima serie de încălzire nu este întâmplător că există doar 4 repetări, deoarece greutățile sunt foarte apropiate de cele de lucru. Apoi alegeți greutăți pentru 2 seturi de lucru cu aproximativ 6-10 repetări. Dacă în prima serie faceți 6-7 repetări, atunci în seria următoare este bine să reduceți greutatea la 5-10% și să efectuați în continuare 10.
După aceste două seturi grele, se face o serie finală de post-pompare de 20 de repetări, reducând semnificativ greutățile cu aproximativ 40%. În general, reduceți-le la ceea ce aveți nevoie pentru cele 20 de repetări. Aceasta este seria CEL MAI IMPORTANT!
Puteți face acest lucru din picioare sau din șezut. Este plăcut să faceți rânduri.
Am încercat schema pe o ghemuit și dă rezultate bune și acolo.

Mulțumesc foarte mult ! Voi include această tehnică în antrenamentul meu și în timp voi împărtăși rezultatele:)

spus de El_tiggeraso la 09.10.13, 18:54:

Nu este un mare secret pentru mine, desigur, chiar mi-au scris personal să-l împărtășesc și îl voi copia aici direct, deoarece întreaga metodologie nu mi se mai explică din nou de la început.
Pe scurt, „secretul” se află în seria suplimentară de pompare. Pentru mine a funcționat, dar nu am făcut măsurători înainte și acum, din păcate. Iată-l:


El_tiggeraso, acum 2 zile

La început, începe cu 1 serie de încălzire de aproximativ 15 repetări cu greutate relativ ușoară. Apoi urmează încă 3 încălziri 12-8-4 repetări pe măsură ce greutatea crește treptat. În ultima serie de încălzire nu este întâmplător că există doar 4 repetări, deoarece greutățile sunt foarte apropiate de cele de lucru. Apoi alegeți greutăți pentru 2 seturi de lucru cu aproximativ 6-10 repetări. Dacă în prima serie faceți 6-7 repetări, atunci în seria următoare este bine să reduceți greutatea la 5-10% și să efectuați în continuare 10.
După aceste două seturi grele, se face o serie finală de post-pompare de 20 de repetări, reducând semnificativ greutățile cu aproximativ 40%. În general, reduceți-le la ceea ce aveți nevoie pentru cele 20 de repetări. Aceasta este seria CEL MAI IMPORTANT!
Puteți face acest lucru din picioare sau din șezut. Este plăcut să faceți rânduri.
Am încercat schema pe o ghemuit și dă rezultate bune și acolo.


Noroc.

Cu siguranță, aceste serii de pompare funcționează destul de bine într-un grup muscular cum ar fi vițelul! Folosesc aceeași strategie pentru mai multe grupuri musculare diferite, iar stagnarea a rupt cu siguranță rapid:) Vă mulțumesc pentru idee .

Avem un plan pentru o formă sportivă mai bună!